Tuesday, April 28, 2009

update for alumni meeting

tahniah diucapkan kepada semua Alumni yang berjaya hadir dalam perjumpaan persediaan terakhir kem S.A.T.U. pada jam 9:00 malam 27/4/2009 (isnin) bertempat di Syed Bistro South City Plaza. Hasil daripada perjumpaan tersebut beberapa kata sepakat telah dicapai oleh mereka yang HADIR pada malam itu. Antara yang hadir ialah

  1. Bob Sr(fazreen)
  2. Syaq
  3. zaki
  4. oleen
  5. tupac(ayu)
  6. adib
  7. topek
  8. kecik(syed zainal)
  9. ayet
  10. teena
  11. nuqman
  12. eddy
Terima kasih sekali lagi pada yang hadir dan kredit untuk Bob Sr kerana bertungkus-lumus mengadakan perjumpaan ini. Alumni yang lain tidak dapat hadir atas perkara yang tidak dapat dielakkan, namun diharap anda akan memberi sedikit sumbangan samada dari segi WANG, tenaga, idea atau apa sahaja dalam menjayakan program ini. Sumbangan Alumni Wawasan boleh dibuat kepada saudari oleen atau deposit ke akaun maybank 1646 0500 6436 yusmir yusop. sumbangan minimum telah ditetapkan untuk mencukupkan dana bagi kem SATU dan juga Kelab Wawasan Uniten.

  • minimum RM100 bagi alumni yang telah grad atau bekerja.
  • minimum RM20 bagi alumni yang masih belum grad
Bayaran untuk kem tidak termasuk dalam nilai sumbangan untuk dana. Sila simpan resit sekiranya transaksi telah dibuat dan maklumkan juga pada saudara yusmir mengenai tarikh,masa dan amount transaksi tersebut. sebarang perubahan akan diberitahu kelak.

No comments: