Saturday, December 20, 2008

TTS is back!!!


thanks to Nicky for the lovely poster...

jadi setelah aper yang diwar-warkan memang benar bahawasanya setelah mendapat kebenaran dari pihak MenCuGung.... kami telah bersepakat untuk mengadakan semula TTS atau Teh Tarik Session.....

Tujuan tak lain tak bukan... mudah sahaja... nak merapatkan hubungan ahli wawasan dengan bekas ahli ahli wawasan, antara yang lama dengan yang baru (since yang lama mengadu asyik tak kenal ramai yang baru dan yang baru tersipu-sipu nak kenal yang lama,biasa aa yang lama ni jual mahal sket) selain dari mengarut, gelak-ketawa, buang masa dan mengumpat...

jadi untuk TTS kali ke-5 atau ke-6 (dib,tlg betulkan yang ke berapa) seperti yang tertera diposter diatas kita akan buat di McDonalds bersebelahan dengan kompleks PKNS.. berikut adalah butiran yang lebih terperinci..

TEH TARIK SESSION
Wednesday, December 24th 2008
9:00 pm - 11:00 pm
McDonalds PKNS,Seksyen 8,B.B.Bangi
(McD ader double prosperity,layan beb!!)

get to know each other
next WU trip
BBQ
T-shirt and new sticker Design

bagi transportasi kita mengamalkan konsep
"mari menumpang kalu tak malu,dan bagi laa tumpang kalau tak kedekut"
jadi segala kerjasama anda amatlah dihargai

dan

TTS ini tiada paksaan sama sekali


kita akan cuba untuk menghubungi alumni tua juga untuk hadir ke TTS ini....

jadi sebarang pertanyaan boleh dibuat kepada saya menerusi email soulofwu@gmail.com atau YM shortiez_nut

semestinya kita akan memberikan sesuatu kelainan setiap kali ke TTS


pesanan ringkas : sesiapa yang nak gambar TTS nnti sila bawa bersama laptop anda,transfer terus nak tunggu kang makan tahun lak!! hehehe



6 comments:

encikmasen said...

oyeah, ah-ha, ah-ha..

gila rindu nk tts...

rindu nak membahan sebnarnye..

Anonymous said...

mencugung? apekah?

Unknown said...

MenCuGung??? itu kene tanya meon nanti hehehe

roomate MenCuGung said...

MenCuGung itu ialah......tapi semstinya dier bukan mencangkung sbb mencangkung tuh utk org nak berak jer...kui3...org dilamun chenta jer boleh pakai perkataan mencugung nih...hahaha..[mati la meow marah aku pasnih ki]

Bidadarisorga said...

pastila nak pegi...tak leh bla ngan pekataan alumni tua.."nasib baik aku alumni muda, hakhak!"..saya amat menunggu nak tgk jozan..wargh..nak tgk jozan!nak tgk jozan!

I am Sofian Hamid said...

aku kire alumni ke?? even tough aku tak penah jadi ahli wawasan yg sebenar...tp aku turut serta dalam pape je la aktiviti mase nak tubuhkan wawasan dulu bersama toge,aie,pendos,kicap n lelain yg aku lupe...heheheeh....enjoy your time's there guys!!

salam dari jakarta