Wednesday, August 26, 2009

BUKA PUASA SESI KE-2

disebabkan moderator SOWU belum dikemaskinikan lagi dan masih terdapat beberapa perkara yang mungkin membuat sesetengah pihak keliru... jadi ini adalah info yang terbaru..

sesi pertama berbuka puasa telah pun selesai dengan jayanya, dan setelah beberapa pertimbangan dibuat berkenaan dengan tempat makan, solat dan kawasan yang lebih mudah... maka tempat untuk SESI ke-2 ditukar ke perkarangan bulatan Masjid Putrajaya....

26th August 2009
Wednesday
5:30pm ATM Machine Uniten
(for those who want to go to bazaar together)
6:45pm - 7:15pm Masjid Putrajaya
own transport


sekiranya masih terdapat ketidafahaman tentang maklumat ini rajin-rajinkan diri anda untuk berhubung terus dengan saya, zarko, melalui panggilan telefon, saya takde kredit nak reply.

konsep masih lagi sama iaitu Pot Luck style(membawa makanan sendiri dan berbuka secara beramai-ramai atau berkelah ditepi masjid)... sesiapa yang nk bergerak ke bazaar putrajaya boleh berkumpul di ATM Machine Uniten jam 5:30 petang dan bagi mereka yang bekerja atau mahu ke bazaar lain (bazaar feveret) boleh terus berkumpul di kawasan sekitar bulatan berhadapan masjid, kawasan tempat duduk jam 6:45 petang.

bagi memudahkan anda semua map dibawah disediakan untuk tujuan ke tempat yang dinyatakan...

peta dari UNITEN ke perkarangan Masjid PUTRA,Putrajaya

peta dari bazaar Putrajaya
ke perkarangan Masjid PUTRA,Putrajaya


tujuan tempat ditukar adalah bagi memudahkan kita semua bersolat maghrib dan juga lebih selesa dari kawasan tahun lepas (semalam) kerana banyak nyamuk... tapi sekiranya risau nyamuk,belilah ubat nyamuk. ini juga memudahkan mereka yang membawa anak kecil kerana lebih dekat dengan kawasan air/tandas.

jadi jumpa kita petang ini dan maaf atas segala kesulitan yang sebelum ini...

terima kasih.

ZARKO dan AZAN (tumpang glamer sket)

No comments: