Wednesday, February 11, 2009

WRECK UNIT bersama ALUMNI WAWASAN : entree #5

here... where it was ended...

Isnin
9 februari.
5:30 petang
tapak khemah, PSB.

maka dengan tamatlah program di Port Dickson. setinggi tahniah kepada saudara Meon dan Bapak kerana berjaya merealisasikan program. Mereka juga dibantu oleh beberapa lagi individu iaitu Abe, Faidhi, geng rider Alumni dan beberapa orang yang bekerja dibelakang tabir.

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua Alumni yang hadir iaiti Toge dan Syud sekeluarga, Eddy, Teena, Megat, Masen dan pasangan, Bob Fazreen, Zarko, Syaq, Kicap, Yus, Oleen, Nadiah, Topek, Adib serta Liana dan pasangan. Kehadiran anda telah menyemarakkan lagi suasana trip ini. Jadi diharap dapat turut serta lagi di masa akan datang....

sempat bergurau lagi tuh

cerabih lagi....

masing-masing muka agak keletihan

tapi tak jugak hehehehe

Petang itu diakhiri dengan sedikit resolusi... sedikit kesimpulan... dan daripada feedback yang diperolehi secara langsung dan tak langsung, rata-rata ramai yang mula rasa nak balik pada malam tu.. tapi alhamdulillah sedikit input yang mereka peroleh dan keseronokan pada keesokkan harinya mengatasi segala-gala...

diakhiri dengan acara penyampaian hadiah oleh saudara presiden, Ayet kepada semua kumpulan yang menang. walaupun hadiah tak sehebat mana yang penting adalah kenangan bersama untuk minggu tersebut... dan bagi mereka tidak turut serta bersama WreckUnit dan Alumni Wawasan... jangan bimbang!!! kita akan ada program susulan ... hanya perlu selalu jenguk ke SOWU yerr....


Kumpulan Kahanga

Kumpulan Bintang

Kumpulan Tuntung

Kumpulan Gamat

Kumpulan Tentang Bulan

penutupan majlis oleh penganjur


majlis ditutup dengan bacaan doa oleh saudara Meon(macam tak percaya pun ader hehehehe) dan sesi bergambar kenangan....

ok semua tak ready lagi tuh...

ayet pengacau... nicky terlindung dah...

kami akan rindu sesama sendiri

"aku rindu ko azan"

bergambar sakan

heroes and heroins hehehe

apo kono ekau ni hajar

pit stop di R&R Seremban

all the ladies....

perjalanan pulang

biler laa aku leh dtg sini lagi kan






sedikit pantun untuk semua...

tuai padi antara masak,
esok jangan layu-layuan,
trip kali ni agak gempak,
harap nanti ader susulan.


Bintang, Tuntung danTentang Bulan,
tak dilupa Kahanga juga Gamat
luahan hati sebagai bidalan,
terhibur kami kerana SAHABAT.


SAHABAT.

tangga(dari kiri) : adib, mijie, seth, abe, faidhi, mai, tuty, syaq, nik faiz, kicap, nuqman, yuzy, azan, topek, bapak, zarko
berdiri (dari kiri) : ika, husna, tasha, shida, ziela, nisa, skuby, bob jr, jepp, e'ein, wakdol, suraya, ain timun, lilo, farah
duduk belakang (dari kiri) : oleen, meon, luq, nicky(terselindung), daus, pehe, zam
duduk depan (dari kiri) : azim, izwah, ain epal, ayet, izzat nawi, anin, hajar

tiada dalam gamba : toge, syud, eddy, teena, megat, bob sr, nadiah, masen, liana, zul, hani



4 comments:

ieyzComei said...

waaaaaaaa...

gamba ku masa ni da takde

ku balik awl krana telah menumpang kecap..

mana aci cenggini...


huaaaaaaaaa:((

encikmasen said...

lagi lagi lagi..

*rasa nyesal lak balik awal..sigh~*

Nissie said...

hahahahhaha sape tak pegi mmg RUGI.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

apple said...

pasti rindu rinduan...trip PD ni~

wakakak..xbley blah gamba nik paiz nak geget tinge azan..
seb bek tinge taleh bau..
kalau x mesti azan da cakap "busuk la weh molot ko..!!"