Monday, August 25, 2008

KUDA YANG TERLEPAS.....

yaaa.............

yang dinanti telahpun tiba....

WreckUnit photoshoot....

dan seramai 25 orang telah berkumpul untuk sesi fotografi di kandang kuda... dan diulang SERAMAI 25 ORANG!!

so let's enjoy the picture and stop being sarcastic hehehehe.... (asyik klaka jer aku neh hahahaha)


let the race begin....

tet... tenenet.... nenet.....(bunyi semboyan)

dan itu dier kuda-kuda yang telah diorder..

haa... kuda yang ni nama dier Mohd Helmi... tapi i panggil dier 'sayang' hehehehe



oopppssss..... kejap2...

ni memang betul2 photoshoot untuk kuda jer ker....

kater WreckUnit Photoshoot...

apakah mereka itu adalah kuda ataupun mereka baru sajer disumpah menjadi kuda??

pelik tapi benar.. hehehehe

naaa.......... yang ni baru betul...


the preparation..

yang ni prepare aper aku taktau....

girls.... phone and make-up : most important gadget for them

dier protes tak dapat masuk Olympic Beijing ; acara lontar lembing dan lontar jamrah.

sitengah: agak2 ko laa kan... best ker buli diorg neh
sikanan: entah laaa... tapi aku memang enjoy tgk diorg berpanas-panas neh
sikiri : aku nak tido aaa....

adib 'stoner' : haa kalau ko nk laju lagi ko bawak sambil nyanyi lagu Sharifah Aini "Kudaku Lawi"
pekan 'rossi' (with weird 's' pronunciations) : aikkk yeker? bukan "Kudaku Lari"??

ye!! aku memang hensem (dari belakang jelaaa...)

the pride & prejudice :)

kami takde kelas!!hahaha

the blues.... (definitely not Chelsea)

siler perhatikan fahmi !!(6 dari kanan) dier kemaruk naik kuda

zark : ko jangan sampai aku gigit ko dengan gigi aku dari jarak 200 meter!!!.... berpagar
apek : eley siang boley aaa... ko nampak aku... malam tengok...

main shooter and co-shooter = dua2 sengal... kemaruk naik kuda

acara memanjat pagar!! berganti-ganti

kami bukan orang!! kami pagar

fence's people

harap maklum!! kami bukan GAY!!

yang ni... tak pasti... hehehehe

okkay sedia semua!!

LAARIII...!!!!!

dan melompat lebih tinggi

sesi bergambar dengan artis kesayangan...

anis : ohh ... lawanyer aku
farah : eyyy ... aku lagi lawa laaa...
ain : aper pulak ... sebab dalam gamba ni aku plg tinggi .. so aku laa lawa
zuret : saya taktau aper ... sebab saya tau saya lawa
fyra : oii...oii... jangan gaduh... yer.. yer .. aku tau korang nk cakap aku lawa
afra : lantak korang lerr... sebab saper dok atas pagar tak lawa!! giler ader aaa... so aku laa yang lawa... dok bawah

Rider WreckUnit

oiii... oiii aper tuh??

kami jakun... tgk kuda bawak keta iswara hehehe... kuda padi lak tuh

posing paling hennnnseeemmmm skali dari kami...

model ladang kuda di australia... jgn risau.. mereka bukan kuda

us

huhuhu... biler pulak avanza ni ader model sendiri

merpati dua sejoli ...
eh silap.. merpati dua suka joli hehehehe


jadi itulah serba sedikit gaya-gaya mereka yang hadir pada sesi photoshoot ptg jumaat itu...
nak tgk gambar lain?? siler pastikan anda singgah ke link apek... disana mungkin ader...

so for the next photoshoot will be announce later...

mungkin ader photoshoot Ramadhan dan Raya...
hehehe bestnyer....


and special thanx to our shooter
zark
apek
masen


and those who spent their time that day...

No comments: