Saturday, August 9, 2008

RAYA TRIP '08 Coming soon.....

yea.... yea.... biler mention pasal puasa mesti lepas tu raya kan.... dan biler raya mesti byk kueh raya kan.... jadi siapa yang buat kuih raya paling banyak?kuih raya rumah siapa yang paling colourful?siapa yang menggunakan kuih raya tahun lepas?siapa yang menjadikan biskut merry sebagai kuih raya?dan yang paling penting,rumah siapa yang akan bagi kita DUIT RAYA??

semua persoalan ini akan terjawab dalam.....


haaa amcm?? excited tak.... hehehehe mesti excited punyer kan.. kan... details will be inform on the next post .... so kiter tunggu trip ni lepas raya ... dan most important... lepas exam....


p/s: lepas borak ngan azim... tak sabar plak rasanya nak tunggu cuti hujung tahun...

3 comments:

RhyZe said...

hah!! north journey yer... jemput2 ler datang ke umah aku!! mesti korang singgah ke perak kan... aki!! ko mesti datang walau ape2 pun terjadi!!

encikmasen said...

wokeh..utara mariiii yaaa..

h0neybunch said...

ke pahang x mahu datang ke??...

gerak ke timur...hmmm...